Radio Kraków

Kto za tym stoi?


RSS Spotify Google Podcast

Tworzą złudzenia, odpowiadają na potrzeby, zmyślają. Puszczają perskie oko i zamykają świat w bańkach mydlanych. Czasem też mydlą oczy. Robią te wszystkie rzeczy, by zdobyć Twoją uwagę. Sprzedać ideę. Bywają autorami doskonale skrojonych kampanii społecznych. Przejrzał ich Jacek Szlak, redaktor naczelny portalu Marketing przy Kawie. Dlatego wybiera najciekawsze osiągnięcia specjalistów marketingu i reklamy, autorów akcji społecznych i dzieli się nimi ze słuchaczami Radia Kraków w rozmowie z Anną Piekarczyk.

Podcasty

Fałszywe promocje na black friday

Jak zachowują się marki wobec mistrzostw w Katarze

Kim jest dziś tzw. "męski przedstawiciel marki" ?

Marki ogłaszają konkursy czyli reklama robi się sama

Influencerzy ujawnią sponsorowane posty

Zaginieni patrzą z telebimów

Czy reklamy przerwą filmy w serwisach VOD?

Sprytne kampanie skierowane do dzieci

Rozmawiamy z Jackiem Szlakiem, z redaktorem naczelnym Marketing przy Kawie.

Piosenka - skuteczna zemsta na marce

Gdzie były te dzieci?Marki odpowiadają fundacji.

Nadzy reklamują torebki

Disney na cenzurowanym - Etyka w społecznej odpowiedzialności biznesu

Otaczają nas ambient media

Mobilna reklama wkroczy do miast - to kwestia czasu

PR to nie propaganda

Trup nadziewany kulą na dziale mięsnym. Etykiety zastępcze uświadamiają klientów.

Z Jackiem Szlakiem, redaktorem naczelnym portalu Marketing przy kawie rozmawiamy o akcji wiralowej Bartłomieja Kiełbowicza.

Jak UE chce walczyć z marnotrawstwem w branży fastfashion?

W przyszłości znów będziemy kupować odzież, która starczy na lata.Będą tez kary, niespotykane dotąd w branży odzieżowej.W studiu Jacek szlak redaktor naczelny portalu Marketing przy kawie

Yes mówi No - marka protestuje zmieniając nazwę

Co zostanie z Wujaszka Wani?Nacjonalizacja marek

Czy bojkot marek, które zostały w Rosji ma sens?